Kochinátor kurvinátor aneb jak otočit vektor

„Yo Dawg i herd you like fractals so we put a fractal in yo fractal so you can fractal while u fractal.“

Xzibit

Prostě přiznej si to, fraktály jsou kůl. A kdo by neznal kochovu křivku? Prostě vezmeš čáru (teda 2D Vektor) a rozdělíš ji na tři části.   Kochova křivka - stupeň 0

Pak na prostřední třetině vytvoříš rovnostranný trojúhelník.

Kochova křivka - stupeň 1A tohle pak rekurzivně opakuješ pro každou čáru.

Kochova křivka - stupeň 3

Sounds easy, right? Jasně, posunout vektor nebude problém, s čím jsem se asi hodinu trápil je otočení. Nejdřív si člověk prohodí cos a sin, a říká si, proč se to otáčí o podivné hodnoty. Po strastiplném trápení navíc zjistí, že má špatně znaménka. Takže pokud hloubáš, jak na to, tady je kód:

Datový typ Vector není obyčejně ve VisualC# definován, proto si ho musíš nejprve navolit do preferencí. Project > Add Reference.. > WindowsBase

Pokud si chceš vyzkoušet moji implementaci, tak stahuj .exe tady.

Kochinátor - Okno

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna.